Tävling

FOTOTÄVLING FÖR ALLA MEDLEMMAR I KLIPPANS KONSTFÖRENING

TEMA: Konst-i(g)-vår

Hur skulle du illustrera den konst(iga) våren 2021? Var med i Klippans Konstförenings medlemstävling genom att skicka in ett foto som visar hur du ser på våren. Skicka fotot som mail till info@klippanskonstforening.se senast 2021-05-31. Bifoga ditt namn och telefonnummer. Bidragen publiceras på Klippans Konstförenings hemsida. En vinnare utses av juryn och meddelas personligen efter beslut.

JURY: Magnus Ragnvid, Jasmine Lenerhard och Petra Borgcrantz

Klippans Konstförening är mycket tacksamma för att de välrenommerade jurymedlemmarna ställer upp på detta spännande projekt. Tack på förhand till den studerande grafikern Jasmine Lenerhard, konstvetare Petra Borgcrantz och fotograf Magnus Ranvid.

REGLER:

• Endast medlemmar i Klippans Konstförening kan deltaga i denna fototävling. Det är enkelt att bli medlem och fördelarna är många.
  • Tävlingsperiod: 2021-05-01 – 2021-05-31
  • Endast ett bidrag per person.
  • Styrelsemedlemmar i Klippans Konstförening får ej deltaga.
  • Bilden skickas i digitalt format via email till info@klippanskonstforening.se
  • Genom att anmäla dig till tävlingen genom att skicka in ett bidrag, försäkrar du att den inskickade bilden är tagen av dig och att den inte gör intrång i upphovsrätt, varumärke eller annan parts immateriella egendom samt att ingen annan part har rättighet till bilden.
  • Det är tillåtet med färgkorrigeringar, uppskärpningar och beskärningar. Övrig manipulation är ej tillåten.
  • Priset valbart mellan ”Den röda kroppen” av Iryna Hauskas och ”Genesis” av Anne-Maria Udsen. Priset kan inte bytas mot kontanter.
  • Juryn består av: Magnus Ragnvid, Jasmine Lenerhard och Petra Borgcrantz. Juryns beslut går ej att överklaga.